EXTRÁK! : Összehasonlítás: Ikarus 417, MB Conecto, Volvo 7700A |
Összehasonlítás: Ikarus 417, MB Conecto, Volvo 7700A
Összehasonlítás: Ikarus 417, Mercedes-Benz 0345G Conecto, Volvo 7700A
A három buszt néhány szemponttal vizsgáztattam le. Mindnek van gyenge pontja, akármennyire is szeretik a pestiek a Volvót, mások a Mercit vagy az Ikarust.
KÜLSŐ
A német járgány jó példa arra, hogy hogy lehet jól orrot-fart formázni: orrán sokmindent csináltak egy vonallal, fara pedig az autóknál is ismerősen szép.

Ez se csúnya, de a farán van némi kivetnivaló. Az orra se az a nagy gyönyör, de az se sikerült csúnyára.

Ez se olyan csúnya, de az Ikarus messze ment vele. Ha csak a régi arculatot hagyják meg, jobb lesz... fara pedig kísértetiesen conectós.

FELSZÁLLÁS
Alacsony padló, sok ülőhely. Tágasság terén az utolsó Mercin se dobott túl.
Alacsony padló, 108 szállítható személy. Ezt a számot egy Ikarus 415 is túldobná.
Inkább csak ülés van benne, állni nem nagyon lehet. De a padló félalacsony, úgyhogy a németek nem hagyják, hogy felszállásból beszállás legyen.
BELSŐ
Sokan férnek bele, beltéri utastájékoztató, színek, légkondi...

Hasonló előnyök, légkondi nincs mindegyikben, állóhelynek alig alkalmas csukló.

Nincsenek különösebben extrák, de amúgy hasonlít a Volvóéhoz.

PONTOK |
Ikarus |
MB |
Volvo |
Kívül |
3 |
4 |
5 |
Felszállás |
5 |
3 |
4 |
Belül |
2 |
5 |
3 |
Átlag |
3,3 |
4 |
4 |
- Mercedes-Benz Conecto és Volvo 7700A
- Ikarus 417
A pontozást elkészítettem részletesebben is:
PONTOK |
Ikarus |
Mercedes-Benz |
Volvo |
Orr |
1 |
3 |
2 |
Far |
2 |
3 |
1 |
Oldal |
3 |
2 |
1 |
Formabontás |
3 |
1 |
2 |
KÍVÜL |
9 |
9 |
6 |
Padló |
2.5 |
1 |
2.5 |
Ülésszám |
2 |
3 |
1 |
FELSZÁLLÁS |
4.5 |
4 |
3.5 |
Színek |
1 |
2 |
3 |
Tájékozódás |
1 |
2 |
3 |
Csukló |
1.5 |
3 |
1.5 |
Klíma |
1 |
3 |
2 |
Ülések |
2 |
3 |
1 |
BELÜL |
5.5 |
13 |
10 |
ÖSSZESEN |
19 |
26 |
20 |
Ünnepélyesen kihirdetem, hogy a versenyt az MB Conecto nyerte.
2.: Volvo 7700A
3.: Ikarus 417
Vége
A tesztet Etl Bálint készítette!!!
|